Wyłączenie jawności informacji zawartych w części B oświadczeń majątkowych:
• informacji o adresie zamieszkania składającego oświadczenie,
• informacji o miejscu położenia nieruchomości wymienionych w części A oświadczenia - następuje na mocy art. 25d ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U.2024 poz.107).
Wyłączenia informacji niejawnych z oświadczeń majątkowych składanych na podstawie art. 25c ust. 1 powołanej wyżej ustawy o samorządzie powiatowym, dokonuje Katarzyna Potyra – inspektor w Biurze Obsługi Rady i Zarządu Powiatu w zakresie oświadczeń składanych Staroście Puławskiemu oraz Monika Zych – kierownik Biura Obsługi Rady i Zarządu Powiatu w zakresie oświadczeń składanych Przewodniczącemu Rady Powiatu.
Oświadczenia majątkowe są przechowywane przez 6 lat – zgodnie z art. 25c ust. 6 ustawy o samorządzie powiatowym oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164) i instrukcją archiwalną stanowiącą załącznik nr 3 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.